poniedziałek, 23 lutego 2015

Prolog

Zastanawialiście się kiedyś jak to jest umrzeć?

Ja wiele razy o tym myślałam. 

Tylko jestem za wielkim tchórzem aby to zrobić.

Razem z moją przyjaciółką jesteśmy zmuszane do rzeczy o których zapewne już słyszeliście.

Tak, pracujemy w Night Club. Dlaczego?Może z powodu jakichkolwiek pieniędzy na koncie?

Może z powodu samotności?

Ale jedno wiem na pewno,tak łatwo z tego nie wyjdę.
Oto nasza historia...




14 komentarzy = NEXT!

(26) Tumblr

---
Witam Was w prologu. 
Mam nadzieję,że jakoś zachęcił do czytania
dalszych rozdziałów.
Do zobaczenia w pierwszym rozdziale!

CZYTASZ?=KOMENTUJESZ

24 komentarze:

  1. Fajnie się zapowiada :) Chętnie będę czytała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieźle, nieźle. Tajemniczy prolog ;) Czekam na dalsza czesc ;* - still-the-one-ff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy i czekam na następny, kochana :*
    Masz talent do pisania i dobrze, że go wykorzystujesz! :D
    Czekam na kolejny!
    Napisz szybko z dedykacją dla mnie :D :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada sie ciekawie :D Czekam na rozdział :D
    Naat

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny prolog ! ;) czekam na next ;* !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na kolejny rozdział! Wspaniały prolog! Gif świetny. Selena ♥.♥
    Mam pytanko : czy mogłabym otrzymać dedykację przy pierwszym rozdziale? Byłabym zaszczycona :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowny! :* czekam na kolejny i na pewno będę zaglądać ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. dawaj szybko następny, powoli się wkręcam ;* *o*

    OdpowiedzUsuń
  10. Dawaj szybko 1 ROZDZIAŁ!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawie się zapowiada,liczę,że pierwszy rozdział pojawi się niebawem!
    Życzę dużo weny:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Oh kurcze!
    Ale pobudziłas moją ciekawość!
    Co dalej?
    Kurde szybko NEXT!! <3
    Prolog przepowiada że będzie świetnie i na to czekam!
    Nie mogę sie juz doczekać rozwinięcia! <3
    KOCHAM BARDZO I WENY WAM ŻYCZĘ NEZ USTANKU! ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie moge sie doczekac 1 rozdzialu :)
    Wpadnij tez do mnie na ff o Hazzie ^.^
    http://diana-harry-styles-fanfiction.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  14. super się zapowiada :DD
    nie mg się doczekać <3 :3

    wpadnij tez do mnie ^^
    http://inlifebeautifulmomentspl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. 18 kom!!! Pisz dalejj! <333

    OdpowiedzUsuń
  16. Boooski !! Czekam na next :) jestem Ciekawa i to bardzo . Ps. Przeczytaj co Ci na gmaila napisałam :D ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Mela ja cie po prostu kocham xD piszesz świetnie *.*

    OdpowiedzUsuń